Verwendag voor mensen met een ernstige verstandelijke of meervoudige beperking

Deze dag organiseren we met drie afdelingen van KansPlus (en Sien) We zijn heel blij dat we deze activiteit gewoon weer kunnen houden en hopen dat je er op op 3 oktober bij bent. Je hoeft géén lid te zijn van KansPlus of van Sien. Kom gewoon maar eens kijken en beleven. Je bent van harte welkom.

Waar Bij Severinus, Veldhoven. We verwachten je in het restaurant aan de  Wilgeman 1, Veldhoven. Alle activiteiten zijn op loopafstand.

Wil je je meteen aanmelden? Dat kan hier!

Waar kun je aan meedoen? Allerlei activiteiten die de zintuigen prikkelen. Ga naar de nagelstudio, vraag je lievelingsliedjes aan, dompel je onder in een muziekbad, een handmassage, knuffel met de dieren of voel de trilling van de klankschalen. Nieuw dit jaar: een belevingsverhaal door Rylana van der Kruijs van Crea-Coaching, clowns-groep met Hart en Neus en live muziek van Wiljan van Gerven.

Alle activiteiten vind je in het inschrijvingsformulier. Je mag aan drie activiteiten meedoen. Wij zorgen voor de lunch én lekkere poffertjes.

We houden ons aan de coronamaatregelen dus we verwachten dat je ofwel gevaccineerd bent (meer dan 2 weken tevoren) ofwel dat je een negatieve test kunt laten zien als we daarom vragen. Verder vragen we om voldoende afstand te houden en regelmatig handen te wassen. Wij zorgen voor de ventilatie en maken kleine groepen.

knuffelen met lieve cavia’s en konijntjes

Wanneer Zondag 3 oktober 2021 van 09.45 tot 14.30 uur.

Wat kost het € 5,- per deelnemer, inclusief begeleiding, te betalen bij aankomst. Een eigen begeleider is verplicht.

Aanmelden klik hier Vul het formulier hieronder vóór 10 september a.s. in en klik op verzenden. Dan komt het vanzelf bij ons terecht.

Meer informatie? Neem dan svp contact op met Helma van den Dungen via 06-43366610 of mail h.van.den.dungen@meedemeentgroep.nl.

PS weet je iemand die deze Verwendag ook leuk vindt? Stuur de uitnodiging dan gerust door.